Logo yritykselle

Millainen on hyvä logo?

Logot ovat siitä uniikkeja, että niiden osa yrityksen identiteettiä on hyvin merkittävä. Henkilöstön tunneside logoon on korkea. Tällaisessa tilanteessa on tärkeintä...

Laatu on tyhmä sana

Laadukas on tyhmä sana

Laatu-sanan merkitys on ollut retuperällä jo pitkän aikaa. Tätä kirjoittaessa menin erään ison ja tunnetun suomalaisen verkkokaupan sivuille. Haaveilen läskipyörästä,...

Kuinka verkkokauppias menestyy

Mikä tekee verkkokauppiaasta voittajan?

Thomas Edison oli jo eläessään kuuluisa keksijä. Hänellä oli kiinnostavia ideoita niin paljon, että välillä Amerikkalaiset lehdet vitsailivat Edisonin olevan sairas, jos...

Miten kotisivujen ostamisesta voi tehdä helppoa

Kotisivujen ostaminen

Olet päättänyt, että nyt ne kotisivut lopultakin uudistetaan. Tiedät, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Tämän ohjeen avulla kommunikoit kotisivusuunnittelijalle...

Logon suunnittelu yritykselle

Brändäyksen ABC

Lyhyesti sanoen brändisi on lupauksesi asiakkaillesi. Brändisi kertoo heille mitä palveluiltasi uskaltaa odottaa, ja siihen vaikuttaa kolme avaintekijää: Mitä yrityksesi,...