Sivututkan Antti ja Jussi

Sivututkan läpileikkaus 2019

Kävin viime kirjoituksessani läpi Sivututkan vuoden 2018 onnistumisia ja mokia. Lupailin myös kirjoittaa tarkemmin raha-asioista, kunhan luvut tarkentuvat. Kirjoitus paisuikin...

Kuinka luovassa projektissa onnistutaan

Luovassa projektissa onnistuminen

Kun vuosia takaperin asiakas soitti meille ja sanoi haluavansa kotisivut, me olimme iloisia ja innokkaita. Vastauksemme oli luokkaa ”Loistavaa! Eiköhän aloiteta projekti....

Yritysilmeen ja brändin ero

Yritysilmeen ja brändäyksen ero

Termit brändi ja yritysilme menevät usein sekaisin. Monet yrittäjät ajattelevat, että brändi tarkoittaa yritysilmettä. He ovat osittain oikeassa: yritysilme on osa...

Verkkosivujen ostajan sanakirja

Oululainen sanakirja kotisivujen ostajalle

Jos haet verkkosivuille toteuttajaa, joudut juttusille monenlaisten myyntiheikkien ja yrittäjien kanssa. Osa heistä ei ole vielä kadottanut empatian tajuaan, ja he puhuvat...