Kuinka luovassa projektissa onnistutaan

Luovassa projektissa onnistuminen

Kun vuosia takaperin asiakas soitti meille ja sanoi haluavansa kotisivut, me olimme iloisia ja innokkaita. Vastauksemme oli luokkaa ”Loistavaa! Eiköhän aloiteta projekti....

Yritysilmeen ja brändin ero

Yritysilmeen ja brändäyksen ero

Termit brändi ja yritysilme menevät usein sekaisin. Monet yrittäjät ajattelevat, että brändi tarkoittaa yritysilmettä. He ovat osittain oikeassa: yritysilme on osa...

Verkkosivujen ostajan sanakirja

Oululainen sanakirja kotisivujen ostajalle

Jos haet verkkosivuille toteuttajaa, joudut juttusille monenlaisten myyntiheikkien ja yrittäjien kanssa. Osa heistä ei ole vielä kadottanut empatian tajuaan, ja he puhuvat...

Logo yritykselle

Millainen on hyvä logo?

Logot ovat siitä uniikkeja, että niiden osa yrityksen identiteettiä on hyvin merkittävä. Henkilöstön tunneside logoon on korkea. Tällaisessa tilanteessa on tärkeintä...

Laatu on tyhmä sana

Laadukas on tyhmä sana

Tätä kirjoittaessa menin erään ison ja tunnetun suomalaisen verkkokaupan sivuille. Haaveilen läskipyörästä, joten otin fatbike-kategoriasta auki edullisimman, noin 400...

Kuinka verkkokauppias menestyy

Mikä tekee verkkokauppiaasta voittajan?

Thomas Edison oli jo eläessään kuuluisa keksijä. Hänellä oli kiinnostavia ideoita niin paljon, että välillä Amerikkalaiset lehdet vitsailivat Edisonin olevan sairas, jos...

Miten kotisivujen ostamisesta voi tehdä helppoa

Kotisivujen ostaminen

Olet päättänyt, että nyt ne kotisivut lopultakin uudistetaan. Tiedät, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Tämän ohjeen avulla kommunikoit kotisivusuunnittelijalle...