Sivututkasta kuoriutui Arcode ja All Out Agency
Sivututkan kymmenen toimintavuoden jälkeen meidän on aika siirtyä eteenpäin. Työt ja intohimo erinomaisen verkkosivupalvelun eteen jatkuvat uusissa yrityksissä.
Antti jatkaa WordPress-kehittäjänä ja asiantuntijana Arcode -nimen alla. Jussi suunnittelee ja toteuttaa verkkosivustoja All Out Agency -nimellä.
Voit lukea lisää päätöksestä ja sen taustoista tästä blogikirjoituksesta. Sivututkan tarinan ja parhaat palat löydät täältä.
Graafista suunnittelua ja yritysilmeitä Oulun tapaan.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, sanoo vanha viisaus. Verkkosivujen ja yritysilmeiden maailma ei ole poikkeus. Web-suunnittelijan titteli tarkoittaa aina myös visuaalisen suunnittelutaidon osaamista. Ja jos meidän tulee jotain osata, siihen panostetaan. Lujaa.
Projektin aluksi varmistetaan, että pääsemme samalle aaltopituudelle toiveistasi ja tarpeistasi. Ilman samaa säveltä graafikko sanoo ”iso” ja sinä kuulet ”pieni”. Vältetään myöhemmin nolot yllätykset: ”… en minä kyllä ihan tätä tarkoittanut”.
Yhteisymmärryksen pohjalta suunnitelmista tulee ammattimaiset sekä tarpeita ja odotuksia vastaavat. Tapauksesi on uniikki, joten mikään yleispätevä valmiskötöstys ei kelpaa meille.
On yllättävän näppärää hommata verkkosivut ja koko yritysilme samassa projektissa, lopputuloksesta tinkimättä. Alempaa löydät tehtyä jälkeä logojen ja yritysilmeiden parissa.
Kaiken kukkuraksi palavelemme selevällä Oulun kielellä.

Yritysilme tai sen osia.
Yritysilmeen avulla myös muut mainostoimistot osaavat tehdä jotain yrityksesi ilmeeseen sopivaa. Tavallisesti ilme sisältää vähintään fontit, värit, sopivaa kuvamateriaalia ja logon. Taivas on kuitenkin rajana, ja ilmeeseen sisällytetään monesti esitteitä, messumateriaaleja ja muuta tarpeellista.
Kaikki yritysilmeprojektin tulokset koostetaan ytimekkääseen yrityksen tyyliohjeistoon, josta painatetaan myös perinteinen vihko käyttöösi.
Meiltä hoituu:
- Verkkosivujen käyttöliittymäsuunnittelu
- Yritysilmeet
- Logosuunnittelu
- Käyntikortit
- Yritys- ja tuote-esitteet
- Rollupit ja muu messumateriaali
Jos et meitä usko, niin usko edes asiakkaitamme.

”…Brändityö tehtiin kanssa Sivututkalla ja siitä tuli loistava ja katu-uskottava. Varsinkin alkupään Core-harjoitus jäi mieleen ja loi pohjan kaikelle viestinnällemme ja näkyvyydellemme ulospäin.
Pitää mainita vielä konkreettinen seikka: eräs kuntosaliasiakkaamme todellakin teki valinnan meidän ja kilpailijamme välillä vain meidän nettisivujemme uskottavuuden takia. Kilpailijalla ne olivat hutaisemalla tehty ja vaikka heidän kokemus markkinoilla oli moninkertainen, me saimme asiakkuuden.”
- Lauri Rauhala, CEO Fitter Oy
Lepäämme vasta, kun olemme ylittäneet odotuksesi. Näin hommat etenevät:
Jutellaan
Tavataan kasvotusten tai etäpalaverissa. Tutustutaan, selvitetään nykytilaa ja tavoitteita sekä ideoidaan uutta.
Suunnitellaan
Selkeiden tavoitteiden avulla on helppo ryhtyä töihin. Saat halutessasi kommentoida ja esittää uusia ideoita projektin eri vaiheissa.
Viimeistellään
Kun grafiikkasi on valmis, saat myös käyttöohjeet. Ohjeen avulla muutkin osaavat luoda uuteen ilmeeseen sopivaa matskua.



Paljonko maksaa?
Turhauttaako mainostoimistojen hintojen piilottelu? Tsekkaa tästä hintahaarukka projektillesi.
Lupaamme kaikille töillemme 100% tyytyväisyystakuun. Mitä saisi olla?
Hinta-arvio:
0 - 0€