Sivututkasta kuoriutui Arcode ja All Out Agency

Sivututkan kymmenen toimintavuoden jälkeen meidän on aika siirtyä eteenpäin. Työt ja intohimo erinomaisen verkkosivupalvelun eteen jatkuvat uusissa yrityksissä.

Antti jatkaa WordPress-kehittäjänä ja asiantuntijana Arcode -nimen alla. Jussi suunnittelee ja toteuttaa verkkosivustoja All Out Agency -nimellä.

Voit lukea lisää päätöksestä ja sen taustoista tästä blogikirjoituksesta. Sivututkan tarinan ja parhaat palat löydät täältä.

Graafista suunnittelua ja yritysilmeitä Oulun tapaan.

Yritysilme tyylikirja

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, sanoo vanha viisaus. Verkkosivujen ja yritysilmeiden maailma ei ole poikkeus. Web-suunnittelijan titteli tarkoittaa aina myös visuaalisen suunnittelutaidon osaamista. Ja jos meidän tulee jotain osata, siihen panostetaan. Lujaa.

Projektin aluksi varmistetaan, että pääsemme samalle aaltopituudelle toiveistasi ja tarpeistasi. Ilman samaa säveltä graafikko sanoo ”iso” ja sinä kuulet ”pieni”. Vältetään myöhemmin nolot yllätykset: ”… en minä kyllä ihan tätä tarkoittanut”.

Yhteisymmärryksen pohjalta suunnitelmista tulee ammattimaiset sekä tarpeita ja odotuksia vastaavat. Tapauksesi on uniikki, joten mikään yleispätevä valmiskötöstys ei kelpaa meille.

On yllättävän näppärää hommata verkkosivut ja koko yritysilme samassa projektissa, lopputuloksesta tinkimättä. Alempaa löydät tehtyä jälkeä logojen ja yritysilmeiden parissa.

Kaiken kukkuraksi palavelemme selevällä Oulun kielellä.

Logo yritykselle

Yritysilme tai sen osia.

Yritysilmeen avulla myös muut mainostoimistot osaavat tehdä jotain yrityksesi ilmeeseen sopivaa. Tavallisesti ilme sisältää vähintään fontit, värit, sopivaa kuvamateriaalia ja logon. Taivas on kuitenkin rajana, ja ilmeeseen sisällytetään monesti esitteitä, messumateriaaleja ja muuta tarpeellista.

Kaikki yritysilmeprojektin tulokset koostetaan ytimekkääseen yrityksen tyyliohjeistoon, josta painatetaan myös perinteinen vihko käyttöösi.

Meiltä hoituu:

  • Verkkosivujen käyttöliittymäsuunnittelu
  • Yritysilmeet
  • Logosuunnittelu
  • Käyntikortit
  • Yritys- ja tuote-esitteet
  • Rollupit ja muu messumateriaali

Jos et meitä usko, niin usko edes asiakkaitamme.

Lauri Rauhala Fitteriltä kokemus Sivututkasta

”…Brändityö tehtiin kanssa Sivututkalla ja siitä tuli loistava ja katu-uskottava. Varsinkin alkupään Core-harjoitus jäi mieleen ja loi pohjan kaikelle viestinnällemme ja näkyvyydellemme ulospäin.

Pitää mainita vielä konkreettinen seikka: eräs kuntosaliasiakkaamme todellakin teki valinnan meidän ja kilpailijamme välillä vain meidän nettisivujemme uskottavuuden takia. Kilpailijalla ne olivat hutaisemalla tehty ja vaikka heidän kokemus markkinoilla oli moninkertainen, me saimme asiakkuuden.”

- Lauri Rauhala, CEO Fitter Oy

Lepäämme vasta, kun olemme ylittäneet odotuksesi. Näin hommat etenevät:

Jutellaan

Jutellaan

Tavataan kasvotusten tai etäpalaverissa. Tutustutaan, selvitetään nykytilaa ja tavoitteita sekä ideoidaan uutta.

Verkkosivun suunnittelu

Suunnitellaan

Selkeiden tavoitteiden avulla on helppo ryhtyä töihin. Saat halutessasi kommentoida ja esittää uusia ideoita projektin eri vaiheissa.

Viimeistellään design

Viimeistellään

Kun grafiikkasi on valmis, saat myös käyttöohjeet. Ohjeen avulla muutkin osaavat luoda uuteen ilmeeseen sopivaa matskua.

Jutellaan suunnittelusta
Ideoidaan grafiikkaa
Graafinen suunnittelu

Viimeisimpiä graafisen suunnittelun töitä.

Paljonko maksaa?

Turhauttaako mainostoimistojen hintojen piilottelu? Tsekkaa tästä hintahaarukka projektillesi.

Lupaamme kaikille töillemme 100% tyytyväisyystakuun. Mitä saisi olla?

  • Yritykselle moderni logo, joka täyttää kaikki hyvän logon piirteet: yritykselle sopiva, yksinkertainen ja monikäyttöinen.

  • Napakat käyntikortit, joita ojentaessa ei tarvitse katsella kattoon.

  • Verkkosivujen toimintojen ja sisällön ideointi, luonnostelu ja ulkoasun suunnittelu.

  • Yksi- tai monisivuinen esite aiheesta kuin aiheesta.

  • Julisteet ja muut printtimateriaalit.

  • Tyyliohjeisto on käsikirja, joka kertoo miten yritysilmettä pitää käyttää ja varsinkin, miten sitä ei saa käyttää. Tarvitset tämän markkinointimateriaalin yhdenmukaista käyttöä varten.

Lähetä tarjouspyyntö.

Tavoitteenamme on tarjota pitkäikäistä kumppanuutta asiakkaillemme. Lähetä tarjouspyyntö, niin katsotaan olisimmeko sopiva matchi.

Hinta-arvio:
0 - 0