Sivutkan vuosi 2019

Uusin kirjoitus :

Digitoimisto Sivututkan vuosi 2019 – Muuttoa ja kehitystä

Näin vuoden alkajaisiksi on ihan tervettä ottaa jälleen pieni katsaus firman menneeseen vuoteen. Mikä onnistui? Missä mentiin metsään ja maksettiin oppirahoja? Mitä ylipäätäänsä tehtiin ja...

Lue kirjoitus
Stressitön sometus yrittäjälle

Sometus ilman suorituspaineita

Somettamisella on yrittämisen kannalta hyvät ja huonot puolensa. Monille se on tilaisuus kasvattaa firman brändiä tai vähintäänkin tuupata omaa naamaa maailman...

Sivututkan Antti ja Jussi

Sivututkan läpileikkaus 2019

Kävin viime kirjoituksessani läpi Sivututkan vuoden 2018 onnistumisia ja mokia. Lupailin myös kirjoittaa tarkemmin raha-asioista, kunhan luvut tarkentuvat. Kirjoitus paisuikin...

Kuinka luovassa projektissa onnistutaan

Luovassa projektissa onnistuminen

Kun vuosia takaperin asiakas soitti meille ja sanoi haluavansa kotisivut, me olimme iloisia ja innokkaita. Vastauksemme oli luokkaa ”Loistavaa! Eiköhän aloiteta projekti....

Yritysilmeen ja brändin ero

Yritysilmeen ja brändäyksen ero

Termit brändi ja yritysilme menevät usein sekaisin. Monet yrittäjät ajattelevat, että brändi tarkoittaa yritysilmettä. He ovat osittain oikeassa: yritysilme on osa...