Vuosi

2018

Nämä tehtiin

  • WordPress -verkkosivusto
  • Verkkokauppa
  • Yritysilme
  • Tekstintuotanto
  • Ruoan räätälöinnin ja tilaamisen palvelumuotoilu

Tekijät

  • Sivututka

Ruokaa valitsemillasi ravintoarvoilla, kotiin tuotuna.

Valitse mitä haluaisit syödä. Sitten valitse annoksesi tarkat ravintoarvot gramman tarkkuudella. Seuraavana päivänä annokset toimitetaan ovellesi.

Fitterin bisnesidea on kunnianhimoinen ja vallankumouksellinen, ja Fitter halusi verkkosivustostaan liiketoiminnan keulakuvan ja tukipilarin.

Vuonna 2019 Fitter muutti liiketoimintaideansa tyystin, ja muutoksen myötä karsimme sivuston paljon yksinkertaisemmaksi.

Asiakascase Fitter ruokien mainos

Uniikki, mutta ei "liian hyvää ollakseen totta".

Yritysilme ja verkkosivut edustavat arkiruoan uutta aikaa. Ilme on pirteä ja tuore, pääasiassa urheilijoiden ja painonpudottajien tarpeita ajatellen suunniteltu.

Brändi yritysasiakkaalle

Uusi ja uskomaton.

Koko etusivu valjastettiin selittämään, että jotain näin mahtavaa todella on olemassa.

Asiakascase etusivun suunnitelma

Kuinka ruoan räätälöinti tehdään helpoksi?.

Hyvän käyttökokemuksen varmistamiseksi ruoan tilaamisesta piti tehdä helppoa ja ymmärrettävää, vaikka konsepti onkin suhteellisen monimutkainen.

Jotta käyttäjä saadaan luottamaan sivuston lupaukseen, annoksen ravintoarvot päivittyvät reaaliajassa kun annosta muokkaa mieleisekseen.

Annoksen räätälöintinäkymä
Fitterin ostoskorinäkymä

Tusina toimitusvaihtoehtoja = valintahalvaus tiedossa.

Jotkut asiakkaat halusivat mielummin napata annoksensa mukaan kuntosaliltaan kuin jähiä kotonaan annosten toimitusta. Kuntosalin valinta pitkästä listasta on kamalaa, joten päädyimme rakentamaan karttanäkymän, josta haluamansa kuntosalin saa valita helpommin.

Verkkokaupan toimituspisteiden valintanäkymä

Mitä mieltä asiakas oli?

fitter asiakaspalaute sivututkasta

"Haastava ja tarkkaan räätälöity nettisivuprojekti vedettiin mallikkaasti maaliin aikataulussa. Fitterin monimutkaisen verkkokaupan luominen onnistui hyvin. Pieniä lisätöitä teetettiin varmaan päivittäin sitä mukaa, kun projekti eteni ja tiesimme mitä todella tarvitsimme. Sivututka hoiti nämä kaikki todella nopealla vasteajalla. Brändityö tehtiin kanssa Sivututkalla ja siitä tuli loistava ja katu-uskottava. Varsinkin alkupään Core-harjoitus jäi mieleen ja loi pohjan kaikelle viestinnällemme ja näkyvyydellemme ulospäin. Pitää mainita vielä konkreettinen seikka: eräs kuntosaliasiakkaamme todellakin teki valinnan meidän ja kilpailijamme välillä vain meidän nettisivujemme uskottavuuden takia. Kilpailijalla ne olivat hutaisemalla tehty ja vaikka heidän kokemus markkinoilla oli moninkertainen, me saimme asiakkuuden."

- Lauri Rauhala, CEO Fitter Oy