Sivututkasta kuoriutui Arcode ja All Out Agency
Sivututkan kymmenen toimintavuoden jälkeen meidän on aika siirtyä eteenpäin. Työt ja intohimo erinomaisen verkkosivupalvelun eteen jatkuvat uusissa yrityksissä.
Antti jatkaa WordPress-kehittäjänä ja asiantuntijana Arcode -nimen alla. Jussi suunnittelee ja toteuttaa verkkosivustoja All Out Agency -nimellä.
Voit lukea lisää päätöksestä ja sen taustoista tästä blogikirjoituksesta. Sivututkan tarinan ja parhaat palat löydät täältä.
Vuosi
2018
Nämä tehtiin
- WordPress -verkkosivusto
- Verkkokauppa
- Yritysilme
- Tekstintuotanto
- Ruoan räätälöinnin ja tilaamisen palvelumuotoilu
Tekijät
- Sivututka
Ruokaa valitsemillasi ravintoarvoilla, kotiin tuotuna.
Valitse mitä haluaisit syödä. Sitten valitse annoksesi tarkat ravintoarvot gramman tarkkuudella. Seuraavana päivänä annokset toimitetaan ovellesi.
Fitterin bisnesidea on kunnianhimoinen ja vallankumouksellinen, ja Fitter halusi verkkosivustostaan liiketoiminnan keulakuvan ja tukipilarin.
Vuonna 2019 Fitter muutti liiketoimintaideansa tyystin, ja muutoksen myötä karsimme sivuston paljon yksinkertaisemmaksi.

Uniikki, mutta ei "liian hyvää ollakseen totta".
Yritysilme ja verkkosivut edustavat arkiruoan uutta aikaa. Ilme on pirteä ja tuore, pääasiassa urheilijoiden ja painonpudottajien tarpeita ajatellen suunniteltu.

Uusi ja uskomaton.
Koko etusivu valjastettiin selittämään, että jotain näin mahtavaa todella on olemassa.

Kuinka ruoan räätälöinti tehdään helpoksi?.
Hyvän käyttökokemuksen varmistamiseksi ruoan tilaamisesta piti tehdä helppoa ja ymmärrettävää, vaikka konsepti onkin suhteellisen monimutkainen.
Jotta käyttäjä saadaan luottamaan sivuston lupaukseen, annoksen ravintoarvot päivittyvät reaaliajassa kun annosta muokkaa mieleisekseen.


Tusina toimitusvaihtoehtoja = valintahalvaus tiedossa.
Jotkut asiakkaat halusivat mielummin napata annoksensa mukaan kuntosaliltaan kuin jähiä kotonaan annosten toimitusta. Kuntosalin valinta pitkästä listasta on kamalaa, joten päädyimme rakentamaan karttanäkymän, josta haluamansa kuntosalin saa valita helpommin.

Mitä mieltä asiakas oli?

Haastava ja tarkkaan räätälöity nettisivuprojekti vedettiin mallikkaasti maaliin aikataulussa. Fitterin monimutkaisen verkkokaupan luominen onnistui hyvin. Pieniä lisätöitä teetettiin varmaan päivittäin sitä mukaa, kun projekti eteni ja tiesimme mitä todella tarvitsimme. Sivututka hoiti nämä kaikki todella nopealla vasteajalla. Brändityö tehtiin kanssa Sivututkalla ja siitä tuli loistava ja katu-uskottava. Varsinkin alkupään Core-harjoitus jäi mieleen ja loi pohjan kaikelle viestinnällemme ja näkyvyydellemme ulospäin. Pitää mainita vielä konkreettinen seikka: eräs kuntosaliasiakkaamme todellakin teki valinnan meidän ja kilpailijamme välillä vain meidän nettisivujemme uskottavuuden takia. Kilpailijalla ne olivat hutaisemalla tehty ja vaikka heidän kokemus markkinoilla oli moninkertainen, me saimme asiakkuuden.