Sivututkan blogi

Vinkkejä ja ajatuksia verkkosivuista, WordPressistä ja yrittäjyydestä. Tilaa uutiskirje, niin saat ilmaiset vinkit suoraan sähköpostiisi sunnuntaiaamuisin!

Uutiskirjeen tilaaminen on täysin turvallista eikä sido sinua mihinkään. Voi peruuttaa tilauksen milloin vain.

Katsot aihetta: Verkkoviestintä

Näytä kaikki kirjoitukset
28.10.2018

Yritysilmeen ja brändäyksen ero

Miltä näyttää vastaan miltä tuntuu Termit brändi ja yritysilme menevät usein sekaisin. Monet yrittäjät ajattelevat, että brändi tarkoittaa yritysilmettä. He ovat osittain oikeassa: yritysilme on osa yrityksen brändiä. Yritysilme tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, miltä yritys näyttää....

Jussi Korhonen
1.5.2018

Yritysblogi: Vinkit aloittavalle bloggaajalle

Bloggaaminen on siirtynyt pienen piirin harrastelusta jo kauan sitten yritysmaailmaan. Sisältömarkkinointi on päivän sana, jonka ytimessä on monesti yrityksen blogi. Blogikirjoitukset toimivat monesti hyvinä sisäänheittotuotteina, joiden tarkoituksena on rakentaa luottamusta ja asiantuntijakuvaa...

Antti Rauhala
2.2.2018

Laadukas on tyhmä sana

Laatu-sanan keksijä halusi kaiketi viestiä lyhyemmin, että tuote on hyvä. Sanoin kaiketi, koska laatu-sanan merkitys on ollut retuperällä jo pitkän aikaa. Tätä kirjoittaessa menin erään ison ja tunnetun suomalaisen verkkokaupan sivuille. Haaveilen läskipyörästä, joten otin fatbike-kategoriasta auki...

Jussi Korhonen
10.8.2017

Chat kotisivuille – Modernin asiakaspalvelun merkitys

Palvelujen tarpeellisuus määräytyy kuluttajakunnan mukaan. Kun asiakas päättää kääntyä neuvoa antavan asiakaspalvelun puoleen, hän tekee sen joko puhelimitse tai sähköpostitse - tai vuonna 2017, chat-palvelun kautta. Kahden viimeisimmän Internet-sukupolven myötä chat-palvelusta on muodostunut...

Jussi Korhonen
28.5.2017

Miten kirjoitan myyvää tekstiä kotisivuille?

Kuulostaako tutulta: Teetätit neljä vuotta sitten kotisivut, joilla kerrot Aulis-ukkisi vuonna 1968 perustamasta yrityksestäsi juuria jaksaen. Olit täynnä intoa ja toivoa: sivusi ovat uutuudenkarheat ja täynnä mahtavaa tietoa yrityksestäsi. Nyt ei muutakuin odotellaan, ja puhelin alkaa pirisemään niin maan...

Jussi Korhonen
11.5.2017

Brändäyksen ABC

Niin mikä? Yrittäjänä olen hyvin kiinnostunut brändäyksestä, vaikka en olekkaan vielä aiheen huippuasiantuntija. Käyn tässä kertauksenomaisesti läpi tähän asti oppimaani siinä toivossa, että siitä on hyötyä muille. Lyhyesti sanoen brändisi on lupauksesi asiakkaillesi. Brändisi kertoo heille mitä...

Jussi Korhonen
4.5.2017

Käyttökokemus eli UX ja miksi sillä on merkitystä

Minulle kävi tässä taannoin se klassinen tarina, jonka varmasti jokainen on joskus kokenut ainakin jossakin muodossa: Myöhästyin töistä. Heräsin epätavallisen pirteänä ja olin tyytyväinen, kun en joutunut heräämään ikävään kellon soittoon. Vilkaisin kelloani hymyssä suin: oli vielä...

Jussi Korhonen
21.4.2017

Yritysbloggauksen perusteet – houkuttele lisää kävijöitä fiksuilla aiheilla

Yrittäjänä varmaan kuulet ainakin silloin tällöin muiden yrittäjien hehkutusta bloggauksen tuomista eduista hakukoneoptimoinnissa, markkinoinnissa ja yleisesti käyttäjien mielenkiinnon herättämisessä ja sitouttamisessa. Olet ehkä miettinyt blogin perustamista. Tarmokkaimmat ovat jo hommanneet sivuilleen...

Jussi Korhonen
6.4.2017

Mistä on hyvät kotisivut tehty?

Rohkenen todeta, että hyvät kotisivut ovat aina sellaiset, jotka onnistuvat tehtävässään erinomaisesti. Sivututkalaisena näkökulmani tähän asiaan on vahvasti tuloskeskeinen: rankasti yksinkertaistettuna, hyvät kotisivut ovat jokaisen yrittäjän salainen unelma: Vuorenvarma liidihaavi. Imagosi...

Jussi Korhonen
15.3.2017

Pari sanaa sisällöntuotannosta

Nettisivut, joissa on hyvää tekstiä, myyvät paremmin kuin sivut, joissa on keskinkertaista tekstiä. Tämän tietävät kaikki. Syitä tähän löytyy laidasta laitaan, mutta tässä mehukkaimpia poimintoja hyvien tekstien vaikutuksista: Asiakkaiden luottamuksen voittaminen. Kilpailijoista erottuminen ja...

Jussi Korhonen

Räätälöidyt kotisivuratkaisut

Kotisivupalvelumme

Toteutamme sinulle räätälöidyn ja oikeita tuloksia tuottavan WordPress kotisivupaketin, olitpa sitten yhden tai 50 henkilön yritys.